2014. szeptember 29., hétfő

A negyedik menü leleplezése

Nagy bajban vagyok. Legalább akkorában, mint a sütis dobozban turkáló, rajtakapott Garfield. Ugyanis a konyhában állandóan variálok. Nem egyszer fordult már elő velem, hogy a főzés kellős közepén gellert kaptam, és az alapkoncepcióhoz képest egészen más végeredményt tettem a tányérra.

Most meg a saját szabályaink szerint napokkal a vacsora előtt fixálnom kell a menümet!

Azért megpróbálom... Tartani magam... Az eredeti elképzelésekhez... Lányok, drukkoljatok, hogy erős legyek... Ellenálljak a kísértésnek...
És vissza ne térjek az eredetileg beharangozott - kék leves, omlett, narancsdzsem elemekből álló - Bridget Jones menühöz...
 
2014. október 4.
Szombat este 7 óra
a maja kalendárium szerint Kék Magnetikus Vihar nap várható
(ezen nem is csodálkozunk, ha itt lesz Noémi)
Hold a Vízöntőben, Merkúr retrográdban... garantáltan vicces este lesz!

A tematikus vacsorákat a következő fordulóra tartogatjuk, én mégis "felfűztem" a menümet egy témára. Ez a motívum pedig a csodálatos, alapanyagokban is ezerszínű ősz.

Ma tanultam egy új kifejezést, "amuse-bouche". Az is lesz. Hogy micsoda? Ez maradjon meglepetés! De a többit elárulom:


előétel
CHILIS SÜTŐTÖK-KRÉMLEVES
főétel
HARCSA ŐSZI ZÖLDSÉGEKKEL
BULGURRAL
desszert
CSOKOLÁDÉ-SEMIFREDDO ŐSZI GYÜMÖLCSÖKKEL

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése