2019. január 4., péntek

Római vakáció

Dóri-interjú

“Lehet, hogy nem arra mentem, amerre szerettem volna, de azt hiszem oda jutottam, ahol lennem kell.”

Mi történt veled az elmúlt négy és fél évben?
Rengeteg minden változott. Szakítottam, elköltöztem és önálló életet kezdtem, most meg itt van egy új szerelem. ❤

Mik azok az alapanyagok, amiket semmilyen szín alatt nem látnál szívesen a tányérodon? (Van-e bármi, amire esetleg allergiás/érzékeny vagy?)
Mazsola, koriander, zeller.

És mi az, ami bármikor jöhet?
Ezeken kívül bármi!

Van-e olyan étel, amit szívesen megkóstolnál, de még nem volt alkalmad kipróbálni?
Nincs ilyen, amit meg akartam kóstolni, azt már megkóstoltam.

Hol szeretsz leginkább élelmiszert vásárolni?
Kifejezetten nagy kedvencem lett a Lidl.
Honnan a vonzódásod a konyhaművészethez?
Apukám szakács, anyukám, nagyim mindketten istenien főznek, így beleszülettem ebbe. Gyerekkorom óta imádok sütni-főzni.

Mik azok a konyhai eszközök, amik nélkül elképzelhetetlen lenne az élet?
Épp most kaptam egy Bosch többfunkciós gépet. Nem is tudom, hogy bírtam eddig nélküle létezni! 😃

Manapság tele van a média híres tévés szakácsokkal. Neked ki a kedvenced és miért?
James Oliver-t nagyon kedvelem, de van jó pár itthoni séf is, akiknek szeretem a munkáját.
Idén nemzetközi konyhaforduló lesz, te melyik országot választottad és miért?
Olaszországért mindig is rajongtam, imádom ezt a konyhát! A sajtok, a paradicsom, egy könnyed tészta, pizza és még sorolhatnám. De az olasz mentalitás is közel áll hozzám, így minden együtt: tökéletes.

Hogy viszonyulsz a többiek választásához? Mit gondolsz az olasz, a magyar, a spanyol és a thai konyháról?
A belga konyhán kívül mindegyiket ismerem és szeretem.

A másik ötlet a film vagy könyv ihletésű főzés lett volna. Van-e kedvenc étellel kapcsolatos jeleneted?
Az élet ízei című filmben nagyon tetszett, ahogy az indiai srác főzött.

Ha bárkivel a világon együtt ebédelhetnél, ki lenne az és miért?
Bradley Cooperrel. Imádtam az Ételművész filmjét IS.

Street food vagy fine dining?
Mindkettő jöhet!
Mi volt az eddigi legemlékezetesebb éttermi élményed?
Az Arany Kaviár étteremben eltöltött csodálatos este. Balin a Zibiru étteremben is élmény volt enni - igazi olasz étterem! De a dél-afrikai gasztrokalandjaink is emlékezetesek voltak.

Fontos-e számodra, hogy a partnered szeressen enni és/vagy tudjon főzni?
Igen, fontos. Egy közös főzés, evés szuper jó program. Bár inkább enni szeressen, én megcsinálom a többit.

Hogy néz ki számodra egy romantikus étkezés?
Jó társaság, finom étel, jó bor.

Ha egyedül vagy, akkor is főzöl magadnak vagy rendelsz inkább egy pizzát?
Készítek egy jó salit, nekem az bőven elég.

Mi alapján választasz bort a vacsorához és melyik a kedvenc borod?
Mindig az ételhez választom. Egy könnyed fehér például egy olasz tésztához, de egy komolyabb húsételhez már a vöröset szeretem!

Lesznek-e a 2019-es évre vonatkozó újévi fogadalmaid?
Nem szoktam fogadalmakat tenni, de idén szeretném építeni a sminkes "karrieremet" és új dolgokat megvalósítani.

Névjegy

Név:
Dóri
Generáció:
Y
Foglalkozás:
Opera-biznisz

korábbi bemutatkozó adatlap: YSL, Gucci vagy LV is jöhet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése