2014. szeptember 24., szerda

Baconben sült csirkealagút

Hozzávalók:

1,5 kg csirkemell (mert Noémi nem aprózza el, ha nekilát főzni, rögtön két adagot csinál)
400 g szeletelt bacon
300 g reszelt sajt
kb. 8 evőkanál tejföl
6 evőkanál liszt
4 tojás
só, bors
zsemlemorzsa és vaj a forma kikenéséhez

Elkészítés:

A csirkemellet felkockáztam, sóval, borssal ízesítettem. A tojást, a lisztet, a tejfölt és a reszelt sajtot összekevertem, beleforgattam a húst.

Két őzgerincformát kivajaztam, megszórtam zsemlemorzsával és kibéleltem a bacon-szeletekkel. Beleöntöttem a tejfölös-csirkés masszát, ráhajtogattam a kilógó szalonnaszéleket, végül a tetejét is befedtem vele.

180 fokra előmelegített sütőben úgy 40 percig sütöttem őket. A csirkealagutakat a formákból tepsire borítottam, és még öt percre visszatettem, hogy a tetején is megpiruljon a szalonna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése