2014. szeptember 4., csütörtök

Louboutin tűsarkakon, avagy Noémi bemutatkozása

a kép illusztráció

név: Noémi (Mémi)
születési év: 1977
csillagjegy: Bika
konyhán kívüli elfoglaltság: víz-biznisz
Mémi
Mi a kedvenc ételed?
- Sóskafőzelék, kacsacomb, vadas, lazac kapormártással... és még sorolhatnám
És koktélod?
- Caipirinha
lime, fehér nádcukor és cachaca
Mi volt életed első konyhaművészeti remeke? (vagy legalábbis első próbálkozása)
- Császármorzsa, még általánosban, úgy 7-8 évesen. Volt még mit csiszolni rajta, de végül is: elfogyott!
Milyen stílusú konyha áll hozzád a legközelebb?
- A hamptoni, fehér bútorokkal
ez az a konyha
Legkülönlegesebb étel, amit valaha kóstoltál?
- Kenguruhús. Volt Kaposváron egy Fosters nevű étterem, sokat jártunk oda. Ott ettem életemben először és utoljára. Érdekes, édeskés íze volt, leginkább a vadhoz hasonló
Legemlékezetesebb vacsiélményed?
- Nem tudok egyet kiemelni. Nekem minden vacsora emlékezetes!
Szereted a munkádat?
- Imádom!
Sziklamászás vagy barlangászás?
- Barlangászás
Hány éves voltál,mikor először volt rajtad tűsarkú?
- Gondolom, mint a legtöbb kislány, én is négy-öt évesen anyukám tűsarkúját próbálgattam
Mi a kedvenc (ruha) márkád?
- Nem vagyok márkafóbi. Mindig, ami épp megtetszik
Milyen ruhában mennél férjhez?
- A menyasszonyi ruha a Guns n' Roses November rain klipjéből! Egyszer volt is rajtam olyan, még fotó is készült. Az RTL Roadshow kitelepülésén esküvői modell voltam
a ruha a klipből
Melyik a kedvenc budapesti éttermed?
- Vapiano
Ki az, akit magaddal vinnél egy világ körüli útra?
- Egy Bika jegyű pasit, mert ők hozzám hasonlóan imádják az élet örömeit
Melyik szigetre utaznál el legszívesebben?
- Hawaii
Melyik egzotikus helyen tartanád az esküvődet?
- Bora Bora
Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre? (1db tárgy)
- Zenéket, vagyis ha tárgy, akkor valamit, amivel zenei válogatásokat lehet lejátszani
Hol szürcsölnéd legszívesebben a reggeli kávédat?
- Tök mindegy, csak legyen hozzá óceánpart, terasz, olyan puccos, páváskodós
Melyik kontinensen jártál már?
- Stabilan és fixen: Európa
Van olyan dolog számodra, ami bakancslistás?
- Stand up paddle (állva szörfözés) Hawaii-n
Királyság!
Kedvenc zenei stílusod vagy kedvenc előadód?
- Zenében is mindenevő vagyok. Csak zene legyen, talán a tuc-tuc kivétel
Telefonod aktuális csengőhangja?
- Maître Gims - Zombie
Legkedvesebb filmed, amiben főznek vagy esznek?
- Ha eljön Joe Black (Meet Joe Balck)
jelenet a filmből
Kedvenc férfi színészed?
- Keanu Reeves
Melyik hírességgel töltenél el kettesben egy kellemes vacsorát?
- The Rock
Miért éppen Alaszka?
- ...mert Nancy ül a fűben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése